سوالات متداول
۱. چطور میتونم ثبت سفارش کنم؟
بعد از انتخاب محصول مورد نظر، اون رو به سبد خرید اضافه کنید و مراحل پرداخت رو تکمیل کنید. پس از ثبت سفارش، پیامک یا ایمیل تأیید براتون ارسال میشه.
۲. هزینه ارسال چقدر هست؟
ارسال سفارش ها براساس وزن وشهر مقصد متغییر می باشد.
۳. مدت زمان ارسال چقدره؟
سفارشها چون از جزیره قشم ارسال می شود بستگی به شهر مقصد ۵الی ۷ روز کاری ممکن است طول بکشد.
۴. امکان تعویض یا مرجوع کالا هست؟
بله، در صورت داشتن مشکل سایز یا ایراد در کالا تا ۷۲ ساعت بعد از دریافت میتونید درخواست تعویض یا مرجوعی ثبت کنید.
۵. آیا کالاها اصل و باکیفیت هستن؟
بله. تمامی محصولات فروشگاه ما ضمانت اصالت و کیفیت دارن و همگی وارداتی هستن .
۶. چه روشهایی برای پرداخت وجود داره؟
فعلاً پرداخت فقط به صورت آنلاین از طریق درگاه امن بانکی انجام میشه.
۷. سایزبندی لباسها دقیق هست؟
بله. تمامی محصولات طبق استاندارد سایز ایرانی یا خارجی درج شدن. میتونید قبل از سفارش، راهنمای سایز رو مطالعه کنید یا از پشتیبان مادر تلگرام و واتساپ چک کنید .
۸. چطور با پشتیبانی تماس بگیرم؟
از طریق بخش تماس با ما در سایت، یا پشتیبانی واتساپ و تلگرام با شماره تلفن درجشده میتونید ارتباط بگیرید.
۹. چگونه کالا را مرجوع کنم؟
پس از مطالعه شرایط بازگشت کالا،ارسال به آدرس درج شده بروی بسته .
۱۰. سفارش من هنوز نرسیده چطور پیگیری کنم ؟
ارسال پستی ، کدرهگیری در کانال تلگرام (لینک در سایت درج شده) کدرا درسایت مرسوله های پستی وارد کنید وپیگیری کنید در صورت نبودن کد در کانال مرسوله با پشتیبان فروشگاه در تلگرام و واتساپ درارتباط باشید.